måndag 5 maj 2008

Sol <3

Fan va gött med lite fint väder! Har suttit på Espresso House med Zakia och fika i solen. Vaniljlatte <3 Satan i gatan vad gott. Det blirsån varje gång hädanefter! Kom hem för ett tag sen och ringde Ellenpluttisen men hon hade inte tid för mig för hon skulle svettas inne på gymmet. Vem föredrar inte en härlig utepromenad?! Jaja..imorgon blir det promenix med Ellen och Zakia. Himla goa tjejer.

Har pluggat lite idag också. Känns bra för samvetet. Jag gjorde ett schema för mig själv förut en månad framåt. Jag måste bli lite mer organiserad känner jag. Det är ett helvete att behöva gå runt med allt i huvudet hela tiden. Så nu när jag är mer organiserad så kan jag slippa dubbelboka mig. Ellen har varit jävligt irriterad på det förr. Haha jag förstår henne. Men nu ska jag allt visa henne..

:*:*

Inga kommentarer: