måndag 5 maj 2008

Ny vecka nya krafter..

Usch vad konstigt jag drömt inatt. Jag bråkade med Jessica Ekberg i en mataffär och hade svenskaprov där jag var tvungen att veta vad Ellens yngsta tjejkusin hette. Uh. Evelina Felicia?! Sen hann jag inte klart heller och fick inte fortsätta. Mina snus var slut också och sen var min väska borta. Varför drömmer man sånt? Man vaknar ju med fetingångest!

Idag ska jag gå till Lundqvist och överge min lägenhet till en annan tjej som heter Camilla. Ska bli så skönt att flytta till större! Första juni flyttar vi till en trea på 75 kvadrat. Så hejdå lilleplutten på 37 kvadrat..

Jag vill ha massor av pengar så jag kan åka till IKEA och handla massa nytt. Vitt sofföverdrag, varför ska min man vara så emot det? "Det räcker med att jag fiser så är det förstört!"Mm, mys.

Nu är jag jävligt hungrig, ska fixa lite morgonkrubb. Makrillmackor <3

:*:*

1 kommentar:

Anonym sa...

haha filippa.. :) sötnöt