söndag 11 maj 2008

Helmysig lördagkväll!

Kvällen startade bakom folkets park med massa mysiga människor (mestadels i alla fall). Vi spelade kubb, minigolf, grillade körv, tjötade och drack en hel del alkohol. Sedan gick vi hem till oss och fixade på mejken/kissade/duschade/bytte kläder/lyssnade på musik. När alla var klara bar det av till Sand som var trevligare än vanligt! Vi shakade och ägde scenen! Haha. Efteråt vandrade vi mot Max med onda fötter för att sedan slå oss ner i Betty Back på en bänk med maten. Bara jag ock Thomas då. Vi satt och pratade minnen och lev helt tårögda båda två. Det kändes som förr efter krogen, då jag gick hem till mig och han till sig. Då jag var upptagen men vi båda hade känslor för varandra. Vi kunde sitta i flera timmar och prata om ingenting, tiden bara flöt på och vips var klockan sex på morgonen och båda satt och hackade tänder av kylan. Men det var ändå varmt, på något sätt. Speciellt. På många sätt.
Skillnaden igår var att vi gick hem hand i hand tillsammans. La oss tillsammans. Kramade om varandra väldigt länge för att sedan somna i varandras armar.

ps: jag, thomas och zakia på bilden! :ds

:*

Inga kommentarer: