onsdag 14 maj 2008

Sömntuta

Haha jag vaknade för 20 minuter sen. KLOCKAN TOLV. Jag har sovit i över tolv timmar. Jaja då borde man väl ha behövt den sömnen kanske..
Min dagsplanering gick åt helvete bara. Fast jag kanske bara blir mer effektiv om jag är lite stressad. Ska käka frulle, tre knäckebröd med skinka och avokado och ett glas lightsaft och sen bege mig ut i staden och gå en timme. Den numera nyttiga vardagsrutinen. Hurtigt jag vet, och inte alls likt mig. Men jag har bestämt mig för att må bättre och gå ner några kilon tills jag ska visa mig i bikini. Ingen muffinkropp här inte (för er som inte vet vad muffinkropp är så kan jag ju säga att det är när magen sväller över byxlinningen precis som amerikanska muffins sväller över muffinsformen). Jag har ju i prinicip fått Thomas gamla Mp3 också som är fulladdad med bra peppmusik. Bara massa techno. Typ kom igen pumpa upp energin. Lite fortare går man och tiden går inte lika långsamt.

Ska hälsa på Linda ikväll också. Shit vad längesen det var jag verkligen träffade henne och umgicks. Över ett halvår sedan, jag saknar dig Linda!
Det blir mysigt ikväll i alla fall, ska fika hemma hos henne. Jag älskar hennes lägenhet, jag bodde ju där i några veckor när jag precis hade gått ifrån mitt ex och vägrade flytta hem till mamma och pappa ute i skogen.

Nej nu får jag komma igång. Frulle, promenad, dusch och sen plugg som satan.

:* på er!

Inga kommentarer: