fredag 9 maj 2008

Duktig tös.

Jag har varit så förbannat redig de senaste dagarna. Rört på mig massa, ätit bra, städat och lagat mat som en jude och pluggat mer än vanligt. Det är helt sjukt att det kan få en att må så bra! Kollade in lite olika SPA och hittade ett asmysigt i Nacka. Ska man kanske överraska gubben på våran ettårsdag? Helkroppsmassage och relax i privat pool i tre timmar, sedan trerätters middag med utsikt över havet. Jag vet ni behöver inte säga det, jag ÄR världens gulligaste flickvän. Måste bara spara ihop lite pengar. Fast innerst inne vet jag att jag aldrig kommer komma till det där fina stället. Haha. Men det är en fin tanke? Något liknande vill jag i alla fall göra för min prins. Det kanske finns fina SPAn här i närheten? Jag känner att det vore så skönt att bara få komma bort lite och slappna av tillsammans. Mums.

:*:*

Inga kommentarer: