fredag 25 april 2008

Freeeeeeedag!

Fan va gött äntligen helg. Har massor planerat hela helgen, känner på mig att det kommer bli helt sjukt roligt! För min egen skull gör jag en to-do-list idag också!

- Sola
- Gå och fixa deklarationen (som jag sket i igår)
- Köpa nya partyskor och strumpbyxor
- Städa lite
- Plugga lite
- Duscha och raka bort min nya ap-look
- Fixa sig gött het
- Bowla på Buddys med klasskompisarna
- Gå på förfest hos chef-Maria med Jessica
- Gå till Swania på after-work
- Gå till Butlers/Ohlearys

Ja fan vilken dag. Hur ska jag hinna?! Jag kommer vara helsleten imorgon och då är det födelsedagsfest hos sötisen Ellen. Vi ska grilla körv och kolla på plastsnoppar och annat roligt. Sexparty i mitt hjärta. Lite kul att hon har sexparty för både killar och tjejer! Så att killarna inte behöver känna att det är SÅ jobbigt när deras flickvänner dregglar över de där monsterpålarna. Haha! Efter det ska vi till Thomas kompis som fyller 30 där alla Thomas busiga kompisar håller hus.

Nu är det dags att gå iväg till solariet sunkig och ful. Om jag hade haft en kamera så hade jag tagit en före och efterbild sen när jag är helt ixad inför kvällen!

ps. Hur vågade jag godkänna att Thomas och hans grabbar skulle sitta HÄR ikväll och dricka öl?! Det kommer se ut som fifi. Något gott kommer i och för sig alltid med det onda. Jag slipper städa så noga idag. Det får han göra imorgon. Haha. ds

Inga kommentarer: