fredag 25 april 2008

Puh..

Nu har jag solat, hämtat deklareringspapper på skatteverket (jag fick tillbaka 718 kr yes!), köpt örhängen och två par skor, tjötat med Zakia på Gina, köpt cigg, käkat och lagt in kläder i tvättmaskinen. PUH säger jag. Om tre timmar ska jag möta mina klasskompisar på Buddys. Så nu kan jag vara lite nöjd med mig själv och faktiskt sitta och slappa mig lite framför datorn till Kalle Baah. Det väcker minnen det. Ohja.

Jag har börjat lyssna på massa gammal musik som jag lyssnade på när jag var typ 15. AFI, Placebo och sånt. Det väcker så mycket i en. Saker man var med om då och hur man kände sig. Placebo säger väl allt? Jag var deppig och hatisk med svart hår och vitt puder. Kanske inte speciellt snyggt om man ser tillbaka nu men det var kanske den delen i min utveckling som gjorde att jag ser så jävla fantastisk ut nu? Haha. Jag sitter här med fett hår, fetaste prillan, dallrig mage och stinker svett. Mums jag vet att jag är oemotståndlig!

Kaaaaanske ska man ta disken? Ja nu får jag sätta igång. Ska ju ha gäster här i helgen. Ikväll antar jag att min älskling Elin från Malmö sover här om hon inte får något bättre förslag. Här går man ständigt i andra hand förstår ni! Imorgon ska Thomas kompis Robin från Växjö komma hit och göra staden (och min soffa) osäker. Kan nog bli roligt!

Nu gott folk så ska jag ta tag i mitt liv igen!

:*:*

Inga kommentarer: