torsdag 16 april 2009

upprörd

Fan vad arg jag kan bli på små bitches. Små bitches som tror dom är så jävla coola för att dom precis fyllt 16 år. Jävla idioter.

Undrar om dom förstår vilken skada de kan göra på en människa som redan är på god väg att vilja ta sitt liv. Hur kan man vara så elak? Var vi så elaka när vi var 16? Jag antar att vi var det tyvärr.
Jag känner bara för att gå hem till dessa små tuffingar och rycka av deras fula svarta löshår och slitna emokläder. Fatta att det finns många tonåringar som mår dåligt PÅ RIKTIGT och inte bara skär i sig och går hos psykologer för att det är inne just nu. Jag hatar er. Fula emotrynen.

Jag var bara tvungen för jag vet att det just nu sitter en liten liten människa där ute och mår så fruktansvärt dåligt över både sig själv och sin situation. Så lågt. Ibland hatar jag verkligen tjejer och hur de gaddar ihop sig.

Inga kommentarer: