torsdag 16 april 2009

Jag är trött

Jag kan knappt stå upp. Vad har jag gjort som är så jävla ansträngande?! Nothing. Ätit B&Js..

Började min dag på Espresso House med scones och latte. Pluggade nästan ett par timmar för att sen möta upp Jenny och Ellen och köpa lunch på Strandis..
Sen blev det promenad hem till mor och far med Jennys hund Ludde där vi fikade lite och gosade med min systers barn. Sen hem igen och tvätta och röjja. Kanske inte är så konstigt att man är liiiite seg ändå?

Jag orkar inte tänka och går och undersöker mitt hem efter dammtussar. Är det inte så? Om man är kaotisk i sinnet så måste man hålla ordning runt omkring sig för att kompensera?
Åh. Detta inlägget kommer låta helt knepigt. Skolexempel på schizofreni.

Boh. Jag och mina fula uttryck som ingen fattar. Nåja ska ta mig en liten bit mat i köket för sen blir det till att hjälpa Zakia att flytta lite bröte..

:*

Inga kommentarer: