måndag 10 november 2008

Like the star that you are

Skola idag och jag det var faktiskt intressant. Jag har en svaghet och det är gamla gubbar. Det må låta lite sjukt men så är det. Haha. Inget perverst då utan mer ömhetskänslor. Det är inte alls samma sak med tanter. Vet inte vad det kan bero på men jag känner verkligen för att krama om och ta hand om hjälplösa gubbar.

Käre doktorn vad är mitt problem?!

Efter skolan gick jag och Thomas och skrev på kontraktet för nya fina lägenheten. Fan vad skönt det var, nu är allt klubbat och klart. Om tre veckor flyttar vi till finfina nya lägenheten! Det känns verkligen super. Nu vill jag bara ha tusen miljarder att spendera till den också..

Sen vandrade vi till Åhlens och kollade på julpynt och hittade massa fint! Jag längtar till juuuuuuuul! Då får ni komma till mig tjejor så får vi julpyssla!

Mamma och pappa hämtade sen upp oss och så körde vi till Vänersborg där vi åt skitgod mat på Italia. Mums mums.

Nu film och godis. Puss på er alla goingar!

Inga kommentarer: