måndag 11 augusti 2008

Pepp!

Nu har jag börjat grejja hemma på riktigt! Vardagsrummet är snart helt färdigt och har börjat endel i sovrummet. Ska försöka få upp gardiner i slutet av veckan också! Allt känns så mycket lättare när man får iordning.
Kom också att tänka på skolan. Det ska faktiskt bli riktigt kul att få sätta sig med böckerna igen efter en välbehövlig sommar. Dessutom kommer jag ha det bra ekonomiskt i höst också efter allt jobb! Är så nöjd med mig själv att jag klarade båda sista tentorna som jag hade två dagar i rad. Oh. Det var hårt men det gick. Jag är så glad att jag klarade dom! Tänk vad lätt livet kan kännas bara på ett ögonblick. Allt bara flyter för stunden. Okej vissa små petitesser finns väl men jag ser förbi dem.

Ska nog försöka se motgångar som utmaningar istället för hinder. Ja så får det bli! Nu ska jag snart sno ihop en riktigt god middag med kyckling.

Pussar och kramar på alla lyckliga och olyckliga människor!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är så duktig karin! nu blir jag sugen på att komma bort och se hur fint ni fått! men det kan vi ta på torsdag! puss o kramis