söndag 10 augusti 2008

Då lider även denna helgen mot sitt slut..
I fredags var jag, ylva, thomas, marcus, adolf, frejk och joppe hos anders för att dricka oss lite berusade. Jag slog i huvudet i ett fönster och hade ont i huvudet tills klockan blev tolv. Haha. Vi tog taxi in till city och entrade Butlers men det var inte så mycket folk där så vi drog vidare till nitlotten där man såg några välkända ansikten. Efter att ha bestämt mig för att antingen dricka vidare eller gå hem så satte vi kursen mot sand som vi absolut INTE skulle gå till, som alltid!
Jag blev i vilket fall som helst helt okej full och hade inga som helst problem med att dansa i mina klackar! Efter taxiresa hem med thomas, ylva, marcus och frejk så sa vi hejdå till ylva och de andra busarna fick slagga här. Frejk på golvet invirad som en koldolme i mitt duntäcke och marcus på soffan med halva benen utanför. Frejk hällde iskallt vatten över mig och jag skulle ge igen men precis när jag skulle ösa ner hans hår med vatten så reser han sig upp för attack och då var olyckan redan framme. Han fick med sig ett jack i pannan dagen efter. Jag är stolt, jag är nog en riktig fighter trots allt. Haha. Hoppas inga mammor nu skickar hotbrev till mig, annars får hon också ett glas i huvudet. Hoho.

Igår satt jag och thomas hemma och myste, vräkte en familjepizza, kolla på massa film och spelade tvspel. Endel snusk också. Som alltid dagen efter, någon som har en logisk förklaring varför man blir så horny på bakfyllan?!

Idag har vi grejjat hemma endel, grattis! Haha äntligen!

Nu ska jag bädda nya lakan i sängen.

:*

Inga kommentarer: