onsdag 6 augusti 2008

Nu hade jag visst inte uppdaterat på några dagar ser jag..

De senaste dagarna har varit både bra och dåliga. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, antagligen lite dålig självkänsla. Jag klarar inte av motgångar förstår ni. Allt som händer runt omkring mig tar jag personligt. Jag går och grämer mig över det och en fjäder blir lätt en höna som ordspråket lyder. Det måste ha med självkänsla att göra. Det är något jag i vilket fall som helst måste jobba på. Tur att jag har min bättre hälft här hemma som kan kramas på mig och bara finnas där och säga att jag är bäst i hela världen.

3 kommentarer:

zakiagabriella sa...

åh, nu vill jag skriva något till dig, men vet inte hur jag ska uttrycka mig. var inte så hård mot dig själv, darling. du är duktig och gör det du kan! var nöjd med det du presterar och tro på dig själv :) love, z

Anonym sa...

då borde du verkligen ta mig med en nypa salt just nu..för min hjärna och mitt hjärta är helt mos och jag kan nog vara lite dryg av mig..mer än vanligt det vill säga..bara så du vet :) puss E

Anonym sa...

Du är bäst jue! ;)