tisdag 20 maj 2008

Mitt aceton är slut. FAAAN. Jag som skulle fixa mina naglar. Tre lager avskavt lack. Fresh. Jaja jag vet, dagens i-landsproblem. Men för mig är det ett relativt stort problem. En störning i vardagen.

Idag har jag varit duktig. Jag gick upp nio och promenerade raskt en timme för att sedan äta havregrynsgröt med mjölk. Inget sött här inte. Sedan pluggade jag i över en timme i streck för att sedan kolla runt på lite bloggar. Laxpastan som jag gjorde igår smakade supergott idag också. Mums. Ikväll är det Desperate Housewives och Gossip Girl. Superkväll med andra ord. Det enda som kunde göra den bättre är om Sex and the City sändes idag istället för imorgon. Men då får jag ju något att se fram emot i alla fall. Ska plugga fysiologi nu en stund i sängen och sen duscha. Observation, man mår bra av att få saker gjorda.

:*

Inga kommentarer: