måndag 19 maj 2008

Åh gud

Jag sov fram tills nu. Bra gjort! Jag har blivit en riktig sömntuta på heltid. Jag som trodde att det bara var Elin som kunde sova så mycket. Jag har fan slått henne med hästlängder! Hon får komma hem snart för övrigt så det blir lite rajraj i den här staden igen. I helgen blir det partaj igen. Redan bestämt. Thomas har bestämt att vi ska vara här och förfesta massa människor. Jag hoppas verkligen att det blir bra väder så vi kan sitta ute för vi flyttar nästnästa helg och vi måste packa i helgen. Orka städa massa extra efter fulla grisiga män? Haha. Nej tack!
Framför mig just nu ligger det pizzakartonger, maxpåsar och Mcdonaldsmuggar och cheeseburgarpapper. Jippie. "Jag tar det imorgon jag vill fan sova nu och ska ändå gå upp tidigt imorgon!" Varför säger jag alltid så? Åh jag ville verkligen inte ens kolla bort mot TVbordet imorse när jag vaknade. Uhu.

Nu ska jag käka gröt. Ha det gött.

:*

1 kommentar:

Anonym sa...

bah! jag har fan skaffat mig gamling-vanor numera, lägger mig tidigt, går upp tidigt. Dricker bara måttligt med öl och går sedan hem och sover tre timmar innan krogen stänger! ><