tisdag 6 maj 2008

Fisig.

Det är inte bara en av mina vänner som är lite extra gasig idag, jag också! Usch vad jobbigt det är. Man går runt och småfiser mest hela tiden!

Är verkligen sjukt mätt också. Smällde precis i mig en kycklingsallad med fetaost och banan. Jag vet att jag har knepig smak men jag lovar det är faktiskt jättegott. Thomas åt pizza med fläskfilé och bearneaisås. Zakia plingade precis och vi ska gå ut på en skön kvällspromenad. Sen är det Ugly Betty och Desperate Housewives för hela slanten vill jag lova. Har även lovat mig själv att fixa med lite papper och plugga lite fysiologi.
Hoppas Thomas tar disken och fixar iordning så jag kan komma hem till ett mysigt fint hem. Han får gärna ligganaken i sängen också. Mums då.
Nej nu skenar tankarna iväg, så det kan gå.

Nu ska jag hålla käft och kolla runt lite på Internet.

:*:*

Inga kommentarer: