måndag 7 april 2008

Ångest

Usch. Igår var en såndär riktig ångestkväll, Elin vet. Jag fattar inte riktigt själv vad jag vill uppnå. Uh. Nog sagt om det.

Ska i alla fall äta lite frukost snart och sen gå ut på en härlig promenad i pissregnet. Min näsa är totalt igenproppad och min hals svider lite men jag måste verkligen börja röra mig mer och börja sola mer regelbundet för jag är lika blek som döden själv. Baha, disken står och väntar i köket också och jag måste handla mat sen, buhu. Ska fan börja käka nyttig mat också, ännu nyttigare än vad jag gjort det senaste.

Måste verkligen sluta ränna ute också, det skaver fan i plånboken och jag har inget immunförsvar kvar! Kan det bero på det? Usch. Nej nu måste jag bli hälsosam en gång för alla!
Men visst är det ändå lättare att ta tillvara på sig själv på sommaren? Ljusa sköna promenadkvällar, jordgubbar och nya Cosmopolitan (tidningen!) på stranden och mysiga grillkvällar ute hos mamma och pappai Åh vad jag längtar, sommar!

Någon som har tips på vad man kan göra förutom att gå ut och slösa pengar på helgerna? Jag och Thomas har kommit fram till att vi vill åka till en djurpark. En STOR djurpark. Utflykter i mitt hjärta.

Nä nu ska jag rota i kylen efter något ätbart utan 3747 g fett. Jag är jävligt bra på att äta fett, min kropp tror sig antagligen behöva det. Men NO. Nu är det nog.

:*

Inga kommentarer: