lördag 5 april 2008

Fredagar i mitt hjärta

Gårdagen blev väldans lyckad faktiskt. Gjordde svingoda drinkar på prepartyt med Bacardi Razz, frusna hallon och fruktsoda. MUMS.
Frejk, Markus och Jessica var här hos mig och Thomas och vi hade lite svårt innan att bestämma vart vi skulle gå. Det blev i alla fall Sand som jag är så jävla trött på. Haha. Det var roligare igår än det brukar vara annars i och för sig och jag köpte inte mindre än fyra härliga white russian sexor..
Efter ett antal danssteg och illegala kisspauser mellan bilar (vem orkar stå i tjejtoakön?!) så drog vi oss sakta hemåt till oss. Jag, Thomas, Frejk och Jessica. Jessica ville absolut se film klockan halv fyra på natten och självklart ville vi andra det också. Frejk och Thomas somnade dock efter sisådär tjugo minuter och Jessica blev lite skraj när männen uteblev ifall Döden skulle hoppa upp bredvid henne. Så rädd kan hon dock inte ha varit eftersom hon gick hem klockan fem på natten!


Bilden är tagen på Sand igår och sorry Rafal att jag suddade bort dig lite sådär men jag ville bara att jag och Thomas skulle vara med på den! Haha, PAINT!

Idag är jag för övrigt jävligt seg och dagen började med att jag åt en svingod kycklingsallad och Thomas åt pizza. Frejk ville inte ha för han kunde tydligen inte äta så TIDIGT, hah.
Efter maten tittade vi på filmen Juno eftersom Frejk ville se den och vi andra hade idétorka på filmer. Den var väl helt okej, lite seg kanske. Sen hejdå Frejk, hej mat, godnatt Thomas en stund och snart hej Jumper. Hoppas den är bra. Jag ska för övrigt ta tag i mitt liv. Nu ska jag stampa på Tompen.

:*:*

2 kommentarer:

Anonym sa...

bah, Juno är skitbra, Ellen Page är så jävla underbar! :D

Karin sa...

ja men den var OKEJ, men lite seg..