torsdag 17 april 2008

Grattis Ellen!

Idag fyller Ellen 22. Grattis sötis!

Ylva ringde för en stund sen, hon kommer in till Trollhättan idag och vi ska fika och diskutera saker och ting. Jag är glad att hon finns och vi förstår varandra bra. Hoppas hoppas hoppas att hon och Atle hittar lägenhet här snart så de kan flytta tillbaka.

Tvättid om cirka en timme, uh. Jag börjar få ont i halsen också. Thomas är hemma från jobbet, har han kanske smittat mig? Jag har varken tid eller ork att bli sjuk just nu.
Vi försöker dessutom få tag på lägenhet. Hur kan det vara så svårt att hitta någonstans att bo?! Jag kanske måste sänka mina krav. Stan vill jag i alla fall bo i. Orka bo i ghettokronogården/hjortmossen/lextorp/karlstorp. Det är ju typ bara där det finns lediga hyresrätter..

Nu ska jag skriva klart ett paper om Harry Potter. Kanske borde ta hjälp av någon som gillar filmerna, YLVA! Haha, hon kan dem säkert utantill.

:*:*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack baby! <3