tisdag 15 april 2008

Fick precis svar på att jag klarade min senaste tenta. Fan va gött det är, en liten klump släpper. Nu är det bara att blicka framåt och sköta denna kursen lika bra. Måste måste måste hålla mig motiverad. Snart är det ju sommar (iofs jobb) och då slipper man plugg. Ska bli så jävla skönt med en paus från böckerna..

För övrigt. Ni får bli upprörda/griniga/sura. Men VARFÖR sån uppståndelse kring Engla? Visst det är jättehemskt att en sjuk jävla gubbe mördar barn helt utan anledning och sen sätter sig och käkar kanelbullar eller vad fan tjockisen åt. Jag vill inte ens tänka mig hur jag själv hade mått om det varit mitt barn. Men barn dör ju hela tiden. I andra länder där det är krig dör kanske 1000 barn på en dag. Men de får ju skylla sig själva för att de krigar eller? Det stör mig lite att bara för att något händer nära oss så är det så mycket större.
Jag tände inget ljus för Engla igår. Jag vet ingenting om henne eller hennes familj och jag tror knappast det hjälper hennes föräldrar att hela Sverige tänder ett sketet stearinljus när de nyss fått reda på att deras dotter dött.

Ska hela Sverige vara sorgset på grund av sättet hon dog på?

Inga kommentarer: