tisdag 25 mars 2008

Sena kvällar och tidiga morgonar

Igår kväll låg jag och Thomas uppe sådär extra länge och pratade. Det är så mysigt och det blir inte alls samma typ av samtal på dagarna. Jag älskar nätter och det mörka myset under täcket!

Vi låg och planerade hur våran trea skulle se ut om vi fick bestämma. Vi är nästa säkra på att vi ska ta en nu som blir ledig i slutet av sommarn. Ska bli skönt med en ordentlig lägenhet trots att det betyder att vi får snåla in lite på annat som typ krogen och sådära. Men jag gråter inte för det för isch vad överskattad krogen är. Jag har tröttnat och jag har sagt det förr.

Nu var det för övrigt åter tänkt att jag skulle plugga lite, tentainlämning i eftermiddag, buhu.
Fika med syster också sen någon gång på Gillet som hon tjatat om, sen filmglo med Karin och sen blir det nog lite kramar, pussar och smek på Thomas. Bra dag ändå.

Over and Out :*:*

Inga kommentarer: