måndag 24 mars 2008

Kall påskmat och plugg

Mamma hade sparat påskmat till mig! Jansson, senapsbiffar, prinskorv, drömsill och ägg med rom och dill. MUMMA. Sedan råkade jag hitta godisskålen som var helt fantastiskt halvfull sedan gårdagen, några goda godisar fanns kvar i alla fall!

Tanken var väl att jag skulle plugga idag. Urk. Eller rättare sagt jag MÅSTE plugga, tentainlämning senast imorgon. Ska bli så jävla skönt med lite "sommarlov" sen. Fast då måste man ju jobba för att kunna leva lite också. Uh. Jag blir så trött på alla måsten hit och dit. Bredbandsbolaget är skitsegt också, vi får fan aldrig vårat jävla internet hem till oss. Får flyga fram och tillbaka till och från mammsen och pappsen. Hade ju gått bra ifall pluggmotivationen hade kommit på beställning men icke. Uh igen.

Nåväl ska väl försöka få lite gjort lite nytta också. Imorgon blir det Harry Pottermys med Karin i min klass inför pedagogikkursen som kommer rulla på i 10 veckor. Wish me luck!

Over and Out. :*

Inga kommentarer: