lördag 20 december 2008

Puhu..

Så skönt med helg! Äntligen få vila lite och bara göra det man vill..

Har haft en supermysig kväll med Thomas och Dixie. Vi kollade på en romantisk julkomedi och jag blev helt julkär på nytt. Vad är det med mig och julen egentligen? Haha. Efter filmen zappade vi runt lite men bestämde oss sedan för att ta en skön kvällspromenad. Vi gick ner mot kanalen och bara stod och tittade ut mot spikön för att sedan bege oss till målet; SG Interiör. Visserligen vet vi ju att det inte skulle vara öppet circus 24:00 men jag skulle faktiskt peka ut några halsband som jag önskar mig i julklapp..

Nu vill Thomas att jag ska titta på TVÅ Alienfilmer med honom. Han har krav den mannen. Jag ska faktiskt sitta i soffan med honom (läs ligga och sova där)..

:*

Inga kommentarer: