torsdag 25 december 2008

Julefriden

Lite lugn och ro runt middgastid på denna juldag. Gluffsat i min en jävla massa Toffifee, en pirog och halsat en liter julmust. Vågen kommer visa +19 efter denna julen är jag rädd för!

Gårdagen var skitmysig och jag fick en hel del jag jag ha användning för..

  • Nya bestick
  • Ugnsgrillplåt med galler
  • Två böcker
  • Mascara och Läppglans från Loréal
  • Massa pengar
  • Presentkort
  • Stor handduk
  • Tonvis med choklad
  • Nya Cosmo (tur att jag inte redan hade köpt den!)
  • Halsband av Thomasbebisen..
  • m.m.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad mycket fint du fick karin! hoppas du haft/har en fin jul. hörde att du drack ner zakia rejält igår. den lilla damen klarar mer än man tror! haha. vad händer på nyår? puss!

ps. christian louboutin.. grrr!