lördag 22 november 2008

Partyångest då den är som allra värst

Gud hör inte mina böner så jag får väl lyfta på min feta bak och traska in i badrummet och genomföra makeovern..

Här är några helt totalt nakna partysanningar om mig och min förvirrade hjärna:

  • Jag gillar inte att ha på mig linne för mina armar ser feta ut, kan gå om jag solat lite.
  • Jag får ett hugg i bröstet om jag glömt parfym innan jag ska ut och partaja, ungefär som när man glömde ryggsäcken någonstans när man var liten.
  • Jag står och pratar med mig själv i spegeln helt schizofrent när jag blivit riktigt full.
  • Nästan varje gång jag reser mig upp från en soffa på en fest så försöker jag verkligen sträcka på mig och hålla in magen.
  • Min största skräck är när folk tar kort på mig i profil när jag inte är beredd, watch out for my doublechin! Haha.
  • Jag älskar rödvin men har fått för mig att mina tänder blir mer och mer missfärgade av det. Men jag förnekar helt och hållet att det kan ha att göra med att jag snusar mer än en lastbilschaffis.
  • Jag tycker mina ben ser ut som tjocka falukorvar om jag inte har högklackat så jag slirar runt med 10-centimetersklackar mitt i vintern.
  • Jag sitter ALDRIG (kanske 1 på 100) på allmänna toasitsar. Jag står sådär fint och får träna mina dallerlår istället. Om jag är extremt full vilket händer väldigt sällan så kan jag sätta mig ner men jag får ångest dagen efter och vill byta lakan då det faktiskt kan ha fastnat någon annans kiss på min rumpa som sedan hamnat i min säng.
  • Om jag är på en förfest där det är kallt och för ostädat kan det förstöra hela min kväll.
  • Jag är den största partydödaren ever då jag varje fredag och lördag har ett krav, jag MÅSTE se postkodmiljonären (om jag inte har förjävla roligt). Helst Idol och Stjärnor på is också..
  • Ofta är jag jävligt blyg med nya personer och blir skitskrajj när någon ny börjar snacka med mig. Vad fan pratar man om liksom? World of Warcraft och spritsorter? Kanske festat för mycket med män..

Nu känner ni till mig och mina partybekymmer och förstår säkert vilken börda jag dras med. Finns det ingen partypsykolog man kan reda ut allt detta med?

Jag blir så trött på mig själv kära ni.

Inga kommentarer: