torsdag 27 november 2008

Packat och klart

Nja nu drog jag allt förhastade slutsatser..

Vi har mycket kvar att packa men halva köket ligger nu inpacketerat i bruna fula lådor fyllda med tonvis av tidningspapper..

Idag var jag med Zakia och handlade lite ute på nyöppnade Gina Tricot på Siba.

  • En liten söt fuskpälsväst
  • En vit body så jag slipper låna av andra
  • Ett sött svart linne med utåtstående spetsrosor
  • Jeansleggings, det är visserligen snyggare med riktiga jeans men inte alls lika bekvämt!

Nu är det snart dags att sova i denna röran. Ser ut som en soptipp hemma hos mig just nu och jag HATAR det. Usch för oreda! Imorgon bitti blir det till att traska till högskolan för att få lite pluggro. Jag ska ska ska klara tentan trots att mina odds är låga..hm..

Nu natti innan jag somnar på tangentbordet.

:*:*

Inga kommentarer: