tisdag 11 november 2008

Och så blinkar det till..

Idag har jag träffat Zakia och fikat på thébrödsbageriet. Riktigt mysigt fik med pensionärer som dricker kaffe och käkar wienerbröd. Jag har slutat dricka kaffe för jag tror helhjärtat att grönt thé är bättre för min kropp. Jag blir bara skakig och nervös av allt koffein! Dock är en riktigt smarrig latte så jävla gott..

Lagade precis en svingod pastasås med kycklig, creme fraiche, pesto, paprika, tomat och basilika. Mums. Har varit hungrig hela dagen! Strax tänkte jag sätta mig med en kopp thé och försvinna in i min stora trave böcker till denna kursen. Jag måste se mer positivt på skolan och sikta in mig på mitt mål. I can fucking do it!

Men först byta kattsand. Dixie skiter och pissar som en elefant..

:*:*

3 kommentarer:

Elin sa...

skiter som en hel karl! höhö

Anonym sa...

haha :) jag hörde att dixie var en man på köpet...en ganska busig han :)

Karin sa...

haha ja det var ju tur att han inte var en äcklig tjejkatt som bajsade. nu är han ju bara mnalig istället. han har världens största balls också!