söndag 2 november 2008

Monsterfylla, halloween och trevligt umgänge

Nu var det längesedan jag skrev. Jag har änna halkat efter lite med bloggandet känner jag. Måste bli ändring!

Helgen började helt katastrofalt med Jeltzin. Värsta fyllan någonsin. Minnesluckor och en jävla dimma. Jag kom hela tre kvarter hemifrån för att sedan bege mig till närmsta buske efter att ha skällt ut Thomas kompisar. Lyckat. Haha.
Det är fan så läskigt vad sprit kan göra med personligheten. Nej hädanefter blir det enbart vin som min lever är van vid. Det enda som återstår sedan i fredags är leriga sneakers och blåmärken..

Lördagen var mycket bättre! (se bild)
Förfest hemma hos Jennie med Zakia, Camilla och okända män. Målet var electroklubben och jag var där i ungefär 20 minuter för att sedan stappla bort mot sand med Jennie. Hade verkligen en supertrevlig kväll!

Nu ska jag bege mig til soffan och smocka i mig lite mer fett. Pizza och glass i stora lass.

:*:*

Inga kommentarer: