tisdag 25 november 2008

Kläder i drivor

Har rensat bort så fruktansvärt mycket gamla kläder som jag ändå inte använt på länge. Jag är en mästare på att bara spara och spara. Sen när jag handlar mycket nytt hela tiden så blir det fort överfullt. Det är alltid så svårt att veta vad man ska ta på sig också när det ligger massa skräpkläder i vägen för alla fina. Så nu har Thomas lillasyster på 12 år varit här och hon ville ha nästan allt! Lite byxor som är på tok för stora för henne gick ju såklart inte samt ett par Bhar i storlek 75 D och ortvättade underkläder! Haha. Men massor av kjolar, t-shirtar, tröjor och linnen ska hon få ta med sig hem. Känns bra att kunna återanvända kläder så. Jag har aldrig haft en lillasyster själv som har kunnat ta över saker.

Så nu har lilla Linda en helt ny garderob och visst är jag miljömedveten på kuppen? Tjoho eloge till Karin Glad!

:*:*

2 kommentarer:

Elin sa...

duktig, du kanske inte är ett hopplöst fall ändå :P

Karin sa...

nej precis!