tisdag 25 november 2008

Har precis kikat på en väldans bra film som heter Hard Ball. Handlar om en kille med spelskulder (Keanu Reeves) som mot betalning börjar träna ett yngre baseball-lag ute i ghettot. Han fäster sig vid dem och blir på kuppen kär i deras lärarinna. Mycket bra film i vilket fall som helst som inkluderar vänskap, kärlek, sorg och att ta sig ur stora spelskulder.

Jag och Thomas tog en nattlig promenad förut till Storjouren för att köpa chips och snus. Så skönt med det kalla vädret och att få bylsa på sig ordentligt!

Nu är även alla mina kläder nerpackade! Känns lite konstigt att börja plocka ner sitt liv i lådor igen. Jag hoppas verkligen och tror att vi stannar läääänge i nästa lägenhet. Det ska bli sååå skönt!

Mina ögon slocknar snart och jag hör att Thomas rasslar med tandborsten inne i badrummet och gullar med Dixie. Dags att sova med andra ord!

:*:*

2 kommentarer:

Camilla sa...

oh nu är det inte långt tills flytt ju, du måste vara excited! hihi. ha en bra dag babe!

Karin sa...

Nej jag vet! Bara några ynka dagar..

Ska bli sååå skönt när allt är fixat och klart! Måaste ringa massa tråkiga flyttsamtal idag, jag är alltid ute i sista minuten!