torsdag 20 november 2008

Feel good

Har precis kollat på en skräckfilm som hette Reeker. Lite småäcklig faktiskt jag hoppade till ett par gånger, hoho. Jag har även ätit mig illamående på smågodis. Mums. Det är verkligen min stora last.

De senaste dagarna har jag pluggat mer än vanligt och satan vad bra det känns. Jag borde verkligen lägga ner mer tid på skolan och annat som får mig att må bra.

Detta får mig att må riktigt bra just nu:
  • Myskvällar med Thomas och några bra skräckfilmer
  • Sex and the City, Gossip Girl & Desperate Housewives
  • Promenader i solskenet eller mörkret med mina fina goa vänner
  • Att det snart är flyttdags till nya fina lägenheten
  • En timme eller tre i soffan med plugg, fan vad duktig man känner sig efteråt!
  • Stor vaniljlatte på Espressohouse med en eller flera vänner
  • Shopping när man har råd att spendera pengar och dessutom ha råd med mat!

Nu är det dags att ge sig in i filmens värld igen, Day of the Dead ska vi se nu! Om ni hör ett svagt skrik där ute i mörkret någonstans så kommer det säkerligen från Thomas. Haha, han kan vara en riktig liten chicken! Mitt lilla hjärta..

Ha en bra kväll! :*:*

Inga kommentarer: