söndag 19 oktober 2008

Vart har jag tagit vägen?!

Den förut alltid så fulla Karin är som bortblåst. Jag har tappat suget på helgerna helt och hållet. Men varför ska jag dricka två vinare på förfesten för att sen glatt vingla bort med stapplande steg till stan för att besöka någon skitkrog? Uh jag är trött på partylivet!

I helgen blev det två glas vin och det räckte där. Det kan vara ganska trevligt ändå. Vi bowlade på Buddys och jag kom tvåa. Hoho. Frejk ska fan alltid vinna, måste nog finputsa lite på min teknik..
Efter bowlingen vägrade vi gå till Olearys, Sand, Stålverket, Butlers eller Backstage. Istället tog vi en taxi till Lilla Edet hem till Frejk där medelåldern var 50. Visst hade vi väl lite småtrevligt men fy vad odräglig en kille var där. Usch. Jag sov kanske en timma den natten och var helt utslagen igår när vi ä.n.t.l.i.g.e.n kom hem.


Nej hädanefter blir det lugna gatan.

ps. JAG VILL FLYTTA NU NU NU .ds

1 kommentar:

bloggare på icedaniel.se sa...

Du är väl för ung för stålverket ?