onsdag 8 oktober 2008

Update.

Nu var det väldigt längesen jag bloggade. För länge sen.
Det kan vara riktigt skönt att skriva av sig emellanåt. Så vad har hänt det senaste?

Det har varit lite lugnare på partyfronten vilket har varit behövligt och mycket skönt. Jag är så jävla trött på att festa. Hemmamys med filmer och godis är så mycket bättre! Jag börjar väl växa upp antar jag. I två års tid har jag i princip festat varje helg och det har nått sin gräns! Med andra ord kommer jag bli mer hälsosam och dessutom ha lite mer pengar över. Inte dumt inte!

Det har varit några väldigt mysiga veckor med endel shopping, massa cash på kontot, massa fika, myspys med familj och vänner och inte minst mycket gos och kärlek med min snutt Thomas.

Fast i söndags natt kom det jävligaste på länge; MAGSJUKAN. Uh jag hade fan glömt hur vidrigt det var! Som tur var höll det bara i sig under natten och en bit in på förmiddagen. På kvällen låg jag i koma i soffan inbäddad i täcke med feber. Jag blir extremt gnällig när jag har feber, gnyr efter mamma i sömnen och vill ha någon nära mig hela tiden, som ett litet barn med andra ord. Thomas fick passa upp på mig hela tiden haha!

Mina sjuka dagar orsakade att jag kom efter lite i skolan då det såklart ska vara obligatoriskt att gå till skolan just de dagarna jag råkar vara sjuk. Damn. Så idag blir det råplugg för hela slanten. Måste fixa med Tv idag. Jävla bredbandsbolaget. Det får bli com.hem eller nått. Tvätta ska jag göra också hela dagen. Och gå ur pocketklubben som jag inte ens visste att jag gått med i. Haha. Jaja. Mycket att göra. Varit vaken sedan sex och det enda jag gjort är att trycka i mig frukost.

Puh.

:*:*

Inga kommentarer: