onsdag 10 september 2008

Hurtbullen

Klockan ringde 07:00. Jag snoozade fram till halv åtta då Elin ringde och sa att vi kunde ta promenaden en kvart senare. Jag blev mer försenad. Vi kom ut på en promenad 08:05. Ca 08:50 messade Zakia och frågade om vi skulle promenera. Självklart tog jag en promenad till med henne! Sammanlagt blev det en promenad på över 1,5 timme. Bra jobbat! Efteråt käkade vi en rejäl god frukost här hemma men Z är inte vidare förtjust i Dixie så hon fick sitta inne på toa och vänta. Dixie alltså, hoho.

Nu har jag gosat med Dixie och plöjjt en del av läxan till seminariet imorgon och jag känner mig väldans duktig faktiskt!
Snart ringer farsgubben och då bär det av till Ica Maxi ute på Överby för min kyl måste fyllas!

:*

3 kommentarer:

Elin sa...

haha inte bara jag som tycker att katter är creepy alltså!

Anonym sa...

haha, nej! men hon e efter mig tror jag. först var det mina fötter och nu hoppar hon upp på stolen bredvid mig och klöser efter mig! gaaaaaah! me don't like.
men hon är väldans söt för det ;)

zakiagabriella sa...

ajjemen! nya tag nu ;) ha en bra dag!