torsdag 18 september 2008

Egentid?

När ska jag hinna med mig själv och bara få varva ner? Jag bokar upp mig till höger och vänster och slår till slut knut på mig själv och gör på kuppen människorna i min omgivning besvikna när jag inte kan ses. Men jag bestämde mig idag. Jag måste lyssna till mig själv och ta det lugnt emellanåt. Det går inte att träffa alla varje dag. Jag måste få lugn och ro. Det är verkligen hur mysigt som helst att träffa sina vänner men när det blir så att man får planera hela sin dag för att sedan ligga utslagen och behöva sova direkt när man kommer hem mår man inte bra.

Nu ska jag ta mig något att äta och sätta mig i soffan och ta det LUGNT framför en bra film. Det mår jag bra av.

Jag startar imorgon med att gå upp och äta en god frukost med lugna favoriter i bakgrunden. Imorgon ska jag också plugga så jag är väl förberedd inför tentan nästa lördag. Jag ska gå ut och gå på morgonen ensam med bra musik i öronen. Det får börja så. Utan någon jävla planering. Bara det JAG vill.

Och vännerna. Ni är de finaste vännerna jag någonsin haft. Bara så ni vet.

:*

3 kommentarer:

Elin sa...

:*

zakiagabriella sa...

jag vet p r e c i s hur du känner. men ta vara på din egentid! söto

Karin sa...

tack mina fina :*