söndag 24 augusti 2008

Yeah.

Det var den helgen det. Det enda som återstår denna söndagen är lite myspys med min andre hälft och en lång skön kvällspromenad med honom.

Gårdagen spenderades här hemma med Zakia och Ellen. Jag och Thomas hade köpt inte mindre än tjugo filmer innan så vi hade endel att plöjja igenom! Vi såg dock bara två. Skräckisar såklart.
Messengers och See No Evil. De var absolut helt okej. Jag tyckte den första var ganska läskig faktiskt. Thomas somnade i soffan runt tolv och vi andra satt kvar till kvart i tre på natten och tjötade. Mysigt.

Dagens tänk 1:
Varför vill killar alltid se b-science fiction/skräck/fantasy? It SUCKS.

Dagens tänk 2:
Varför har det varit två fjantar från Jehovas Vittnen här denna veckan och varför är det aldrig jag som öppnar när de kommer?
Han gav Thomas en broschyr som jag läst. Helt sjukt.

Dagens konstaterande:
Jag hatar det mesta med religioner. Eller egentligen inte religionerna i sig men människor som fanatiskt följer dem och som dessutom hittar på egna vägar inom religionen. Riktigt hängivna troende ÄR läskiga.

Inga kommentarer: