fredag 1 augusti 2008

Nu börjar slitet igen. I fyra dagar. Sedan ledig en sedan jobba två. Sedan LEDIG. Mina sex veckor på källstorpsgården har verkligen rusat iväg. Jag har lärt mig väldigt väldigt mycket och alla har varit så goa. Tack Zakia för att du rekommenderade mig!

Jag vill inte vara inne nu jag vill vara utomhus och dricka vin med Thomas och alla andra gulliga människor! Jag slutar halv tio och då har ju halva kvällen gått! Men jag börjar halv två imorgon så lite kubb och ett glas rose slinker nog ner innan läggdags..

De ska dricka vin här ikväll, förstå det hela rätt, m.i.n k.i.l.l.e d.r.i.c.k.e.r v.i.n!! Han började för några veckor sedan! Jag har lärt honom allt jag kan! Hoho!

Nu ska jag faktiskt inte verka duktig och skriva att jag ska tvätta, städa eller diska. För det ska jag inte. Jag ska sitta här och slappa en stund till framför datorn.

:*

Inga kommentarer: