fredag 25 juli 2008

Sommarfavvon

Jag orkade faktiskt inte sitta och mögla framför tv:en en endaste dag till. Så idag har jag faktiskt vågat mig ut i hettan trots att jag svettas så fort jag reser mig upp.
Elin och jag gick och shoppade lite på förmiddagen i stan. Jag inhandlade två parfymer, en euphoria och en cacharel. Mums. Kom också över två koftor och två finfina linnen. Har för övrigt märkt att jag förälskat mig lite extra i beige och bruna nyanser, passar väl kanske bra nu inför hösten antar jag!
Runt halv åtta gick jag för att möta upp Zakia och Ellen och vi vandrade sedan vidare till Strandgatan och mötte upp Camilla, Emelie (som det för övrigt var tusen år sedan jag såg) och Jenny. Drack lite rosé och åt en god caesarsallad för att sedan vandra hem mer överhettad än vanligt. Nu sitgter jag här och känner mig som ett ånglok ungefär. Så varmt. Det hade räckt med själva temperaturen i rummet, jag hade inte behövt vara småfebrig dessutom! USCH.
Jaja, imorgon runt tolv kommer Jenny och hämtar upp mig för lite shopping på Överby. Här ska spenderas förstår ni!
:*:*

Inga kommentarer: