måndag 28 juli 2008


Nog klagat faktiskt. Jag hade en helkul dag igår, jag besökte nämligen sveriges i särklass största nöjesfält Liseberg och det var helt underbart kul!

Det var jag, Thomas och två kompisar till honom som åkte ner till Götet med buss vilket jag i vanliga fall AVSKYR. Jag vill åka bil ju? Haha. Jaja vi åkte nästan allt och de fick till och med mig att åka uppskjutet för andra gången i mitt liv. Inte för att det var direkt trevligt och Anders tyckte att det läskigaste med hela attraktionen var mitt gallskrik när vi sköts upp. Jag minns att jag tittade ner på ett tak under och tänkte att; nu spyr jag. Det gjorde jag visserligen inte men jag kan lova att det inte var långt ifrån.

Min favorit är i vilket fall Balder. Jag älskar när det pirrar i magen! Thomas hade precis käkat en french hot dog och mådde skitilla under alla guppen men han fick skylla sig själv!

Vi tog bussen hem 22:45 trötta och svettiga och var hemma i Trollhättan 24:00. Taxiresa hem och sen dusch och sen sova. Det var en riktigt bra dag. Med massa skitmat och det måste tilläggas att Adolf vann en stjärnvinst. Fyra kilo marabouchoklad. Alltså 80 100gramschokladkakor. Han som skulle banta, stackarn! Han kunde gärna gett den till mig!

Nu ska jag ta tag i mitt hem litegrann. Och mig själv.

:*:*