tisdag 8 april 2008

Mödravårdscentralen

Haha bäbisar får allt hålla sig borta från min mage, den är tillräckligt ocharmerande som den är! Men min syster ska få bäbis, en liten flicka som ska heta Saga. Fast om Albin (blivande storebror) får bestämma så ska det bli en Ellen. Hihi..

Måste verkligen STÄDA. Men jag har ingen ork till det alls, kanske lika bra att bara göra det så man får det gjort?! Äh inte nu, kanske sen..haha.

Ska göra mig lite frukost, sen in en snabbis i duschen, fixa mig och promenixa bort till Maria Alberts vårdcentral för att möta upp syster och Albin. Jag gillar min syster massor men hinner inte träffa henne så mycket. Får styra upp det så vi ses mer..

Träffade Ylva en snabbis igår, fikade och glodde på stan. Sen gick vi hem till mig & Thomas och kollade på TV och kliade varandra i håret. Hon ska flytta tillbaka hit, me like.

Nu är det dags att sätta fart, tidsoptimisten måste för en gångs skull ha lite tid på sig att hinna fixa allt! Det brukar bli så snålt med tid när klockan bara rinner iväg!

:*:*

Inga kommentarer: