fredag 11 april 2008

härliga fredag

HELG. Älskar det ordet. Doh. Så vad ska göras idag då?

Plugga
Promenad
Sola
Tvätta kläder
Göra egen manikyr + pedikyr

och sist men inte minst..partey!

Blir nog ganska lugnt idag ändå, man börjar bli gammal och orkar inte längre hålla igång. Haha!
Ska nog ta mig en liten frukostmacka snart också, börjar bli rejält hungrig. Svårt att hålla sig till nyttig mat dok när frysen är full av olika GB-glassar! Får försöka hålla mig. :)

Imorgon kväll ska jag och Thomas passa Albin, min systers son. Prova på familjelivet för en kväll helt enkelt. För ett tag sen var jag lite småsugen på en liten bäbis men den senaste tiden har jag blivit helt avskräckt. Jag behöver helt enkelt massor av fri tid till mig själv och det får låta hur ego som helst. Jag behöver liksom sitta och motivera mig till att göra en sak i sådär en timme innan jag gör det. Som att plugga till exempel, det behövs minst en timme förberedelse! Haha..

Nu skickade Thomas meddelande om att han ville ligga och gosa i sängen. Han är bäst.

Frukost nu.

:*:*

Inga kommentarer: